Just a little girl who often lost in her own thoughts. Believed that she can't always tell people everything about her.
Dream ♥
Yeah.
Saturday 3 November 2012 | 0 ☰

Hello! Hahahaha, hello kepada awak, awak, awak awak, dan awak! Hehe, once again, I 've changed my skin. Okay, yeye.. Memang very confusing tapi nak buat macam mana? Hehe. Lagipun, saya tukar skin ni sebab saya rasa skin yg lama macam dah muak and soooooo ~ I've made a new one. Hehe, It's not bad la kan? 
Ada satu berita lagi ni... 
Sejak saya tukar skin ni.. Tak ramai orang nak jenguk blog saya. Ye lah, macam blog saya ni dah tak se best dulu kan? #Tapi ye pun, janganlah tengok je tak tinggalkan jejak. Lagi satu, saya memang tak suka ada Advertisement selalu ada kat cbox saya. Rasa macam tak dihargai. Diorang suruh sokong tu laa.. Ni laa... Alahai, sedih nya. Jangan lah buat saya macam ni. 


Blog ni bukan nya nak support sesiapa. Blog ni hanya luahan perasaan je. So please, NO ADVERTISEMENT!. Okay? Jangan laaa.


Anyways, cantik tak blog saya sekarang ni? Hmm, ada lah juga rindukan skin saya yg lama. Tapi, nak buat macam mana, kena move on! #Ye lakan? Move on sangat ~ Hehe. Hmm, tu je lah kot. Hehe, btw's have fun holidays for you guys out there!

« Newer
Older »