Just a little girl who often lost in her own thoughts. Believed that she can't always tell people everything about her.
Dream ♥
Beraya !
Sunday 2 September 2012 | 0 ☰
Hai kawankawan! Tadi kankan, saya pergi ke rumah kawan ayah saya. :3 Diorang punya rumah memang super dooper hebat (tu pun sebab ada haiwan exotic :p) Haish, masa gi raya tukankan, memang hebat! Dekat belakang rumah ada satu sangkar besar (takdela besar sangat, biasa je. Tapi, kirakira best la gak kan?) PastuPastu, saya nampak ada sekor ayam kerdil ni jantanbetina. Alohai ~ Comel gila! *LagiLagi ayam jantan tu mendada! Hee ~ Hambui! Gatal pulak dah! :p


Serious! Ayam tu nama dia ayam serama. Hihi, comel. Saya ada letak ayam tu kat tangan saya. Obviously dia sangat tame. Senang je nak tangkap si comel tu. (Oh! Lupa la, ada dua ekor kucing Bangel jantanbetina!) Kawan ayah saya cakap, bangel tu masa dia anak lagi dah lebih RM1000+ dah! Mahal tak mahal! Alahai, biasa la, diorang orang kayo. :p Kucing bangel tu ada kat dalam sangkar! Oh, lupa nak cakap.. yang rumah orang ni takde pagar. Haha, biasala PJaya kan?

Saya palng sukakan kucing 3 ekor yg manja gila! Ada sekor anak kucing ( ekor tebal ni manja ) dia suka tariktarik tangan saya. Bila saya belai kucing lain, dia pergi kat tangan saya pastu dia tarik tangan saya pakai kaki depan dia. Hee ~ Comel gila! Tak tahan tengok perangai tiga beradik tu. Hihi, tapi, yang paling saya suka ayam jantan yang mendada tula! Heish, cute giler.


TakpeTakpe, nanti kita akan berjumpa lagi someday kan? ComelComel! (^v^)

« Newer
Older »