Just a little girl who often lost in her own thoughts. Believed that she can't always tell people everything about her.
Dream ♥
Skin baru!
Sunday 28 October 2012 | 0 ☰
Hee, hello guys. Semalam saya tukar skin untuk blog saya. Haha, amacam? Okay tak? Haha. Saya rasa kira cantik la ni. Btw, saya tak habis edit lagi blog saya ni. Haha, kemungkinan nanti saya akan tukar skin yg baru. :P Kalau saya rasa puas hati, hahaa. Sebenarnya kan, saya tak tau nak cakap apa lagi. Haha, sebenarnya cuma nak bagitau je yg blog saya dah tukar skin
Haha, takut je orang ingat saya ni orang lain xD Yang dekat bawah ni, gambar skin saya yang lama. Hmm, rasanya.. .. Entah la. Haha, tengok lah! :D


 Hmm, ni skin lama. Haha, comel kan? Basecode dia dari akak yg teramat baik lagi comel, Kak Zierakita. ;3 Thankyou kak untuk skin akak yg cantik ni. Hehe. :P Okay tu je. :D

Bai and Assalammualaikum!

« Newer
Older »