Just a little girl who often lost in her own thoughts. Believed that she can't always tell people everything about her.
Dream ♥
Yay! Got hamster in the hand!
Saturday 26 May 2012 | 0 ☰


Hello dan \Assalammualaikum/ my dear friendso. :D Yay! Hari ni banyak gila dapat `hadiah' yea, hadiah. Ceh, sort of like hadiah la yea yea? :3 Tadi baru jea keluar pegi ngan mak bapak. Haha, bapak ha! Okay, tadi tadi kan kankan. Pergi keluar dengan mak ayah. *Eh, bukan dah cakap ke tadi? -..-


Pastu pergi jalanjalan. Kiteorang pergi ke kedai mak, lalala~ Memang agak boring la kat kedai sebab takde internet. .__. And then, pergi jalanjalan~ Pastu kiteorang pergi ****maaf, disensoredkan because of no reasons**** :b Then, pergi ke satu tempat ni dipanggil... Kedai Cermin Mata! Heh, ye la. -..- Sebab nak ambik cermin mata baru. The BRAND new cermin mata. Eh! Lupala! Masa kat kedai mak, ada gi shopping skit. Hehe, dapat free jea au~ Haha :b 




Akhir sekali kankan, ya Allah! Saya memang suka gila tempat ni,, ia dipanggil... PET SHOP STORE!!! Heeeeeheee, memang syiok. Saya minat binatang. The pet shop store paling feveret lah sebab saya suka binatang. *Eh, bahasa keling dah datang!* Pastupastu, saya ngan ayah saya bersiar-siar kat tempat tu. Pastu saya beli hamster  I lap you, hamster! :D

Pastu saya beli sangkar dia~ Beli makanan dia~ Beli habuk dia~ Hee...!! Suka bershopping kat pet shop. Terasa di syurga. But, I hate animals being cought and put it in the cage. Hem, apa nak jadi kan? Okay, back to the tajuk, saya ambik dia pastu saya letak dalam sangkar. :D Balik jea dari kedai tu, terus saya letak habuk dia dan benda benda that suppose to fit in there.


Saya tengok, hamster tu agak besor skit dari sangkar dia.. But! It still want to play in it.  Hee, dia belum main lagi dalam roller dia, but dia masuk dalam rumah tu. Penat penat jea saya letak habuk dalam rumah tu, dia gi buang pulak. Hampeh. -..- Tapi dia till comel!  Eee,, okay. That's for now! Nanti saya cerita lagi kalau ada news lagi.


Bye again guys! See you guys reeeeaaaall soon!  

Labels: ,


« Newer
Older »